Analiza Kolorystyczna - Usługa Prestiżowa Czy "Dla Każdego"?
Często podczas moich rozmów z kursantkami słyszę stwierdzenia, iż analiza kolorystyczna jest usługą premium, na którą nie każdego stać i skorzystają z niej tylko wybrane kobiety. Nie zawsze wśród swojego otoczenia mają klientki, które stać na takie luksusowe usługi. Ja się z tym wszystkim jednocześnie zgadzam i nie zgadzam. Ponieważ faktycznie, jeśli Twoja usługa analizy kolorystycznej kosztuje 500 zł to oczywiste jest to, że nie każda kobieta może sobie na taki jednorazowy wydatek pozwolić.
Ale jeśli kobieta będzie widziała wartość w tej usłudze i będzie uważała, że naprawdę jej potrzebuje, to zawsze znajdzie pieniądze, aby z takiej usługi skorzystać.
Ale tutaj jednocześnie największą rolę pełnisz Ty – ponieważ w zależności od tego w jaki sposób przedstawisz swoją ofertę, opowiesz o korzyściach jakie klientka/klient wyniesie, to od tego wszystkiego będzie zależało czy kobieta potraktuje to jako wydatek czy jako inwestycję. Ponieważ dobrze przeprowadzona analiza kolorystyczna z dokładnym omówieniem kolorystyki oraz indywidualną paletą kolorystyczną – czyni wiele korzyści w perspektywie kilku kolejnych lat.
Owszem, klientka wyda jednorazowo być może znaczną dla siebie kwotę, ale od tej pory nie będzie kupowała ubrań, które do niej nie pasują, zaoszczędzi mnóstwo pieniędzy na nietrafione zakupy i czasu na bieganie po centach handlowych oraz zyska zadowolenie ze swojego wyglądu. A dla mnie ta wartość, która wpływa na wzrost poczucia pewności i poczucie atrakcyjności – jest największą wartością analizy kolorystycznej.
Dlatego, tylko od Ciebie zależy czy potencjalna klientka potraktuje Twoją usługę, jako wydatek czy inwestycję.
Całuję Paulina