Analiza Kolorystyczna w Salonie Kosmetycznym
Gdy opadną już emocje po ślubnych sobotnich maratonach, w kasie jest coraz mniej pieniędzy, a opłaty utrzymania firmy nie maleją. Wówczas większość salonów kosmetycznych, w ataku desperacji rzuca coraz to większymi promocjami, marząc o tym, że klienta przyciągnie -70% i z chęcią skorzysta z naszej oferty. Czasem to działa i siedzisz po 10 godzin zarabiając tyle, co kiedyś w 2 godziny tłumacząc sobie, że widocznie tak być musi, bo teraz jest martwy sezon. Albo puszczasz taką promocję i … I nic. Nie działa, telefon wcale się nie rozdzwania, a Ty przecież musisz zapłacić ZUS i opłaty lokalu.
Co wtedy?
Pomyśl o czymś innowacyjnym, czego nie ma jeszcze na Twoim rynku lub o czymś o co często pytają kobiety. Musisz sama znaleźć to coś, co przyciągnie klientka na Twoim rynku natomiast, jeśli jesteś chętna podam Ci rozwiązanie, które może sprawdzić się również u Ciebie.
Czy wiesz czym jest analiza kolorystyczna?
Analiza kolorystyczna to nic innego, jak określenie typu urody klientki i kolorów, które do jej typu urody pasują, a które działają na nią niekorzystnie.
Czy chcesz by Twój salon znów tętnił życiem?
Czy wiesz, że kompleksowo dbając o piękno klientek zyskujesz, ich lojalność oraz nowe rekomendacje?
Czy organizujesz dla VIP klientek wieczorki kosmetyczne?
Jakie możesz mieć korzyści z wprowadzenia analizy do Twojego salonu? Więcej zadowolonych i powracających klientek,usługę wyróżniająca Cie na rynku, nowość przyciągająca nowych potencjalnych klientów i wiele więcej.
Czy zastanawiałaś się kiedyś co sprawia, że w jednych kolorach wyglądamy atrakcyjnie, a w innych nie? Czy wiesz, że są kolory, które podkreślają nasze naturalne piękno oraz takie które sprawiają, że wyglądamy niekorzystnie?
Analiza kolorystyczna to określenie typu urody oraz poznanie kolorów, w których wyglądamy atrakcyjnie oraz wyeliminowanie tych kolorów, które naszej urodzie nie służą. Gdy klientka przychodzi do Ciebie na zabieg kosmetyczny, jest to najlepsza okazja by zaproponować jej inne usługi Twojego salonu. Czy myślałaś kiedyś o tym, aby w Twoim salonie kompleksowo zadbać o potrzeby klientki? Każda kobieta pragnie czuć się pięknie, Twój zabieg i Twoje kosmetyki sprawiają, że kobieta uwielbia swoją gładką, jędrną skórę. Ale czy to wszystko co możesz jej zaproponować? Oprócz skóry, każda z nas nosi …ubrania. Ale czy każda z nas dobrze czuje się w swoich ubraniach? Czy zdarzyło Ci się, że klientka żaliła się do Ciebie, że nie może nic kupić, że ostatnie zakupy to klapa, a ilość ubrań w szafie przechodzi ludzkie pojęcie?
U mnie zdarzało się to regularnie. Odpowiedziałam na potrzeby kobiet.Wprowadziłam do moich usług analizę kolorystyczną i sprawiłam, że moje klientki nie tylko wychodzą ode mnie z pięknym makijażem, ale również z paletą kolorów, które podkreślają ich typ urody i sprawiają, że wyglądają w nich zawsze promiennie.
A czy w Twoim salonie są usługi makijażu? Jeśli tak to pomyśl, o ile wzrośnie zainteresowanie Twoim salonem, jeśli zaproponujesz klientce analizę kolorystyczną, połączoną z lekcją makijażu codziennego według kolorów, które wybierzecie podczas analizy? A może zaproponujesz mężczyznom odwiedzającym Twój salon, aby kupili bon podarunkowy na analizę kolorystyczną dla swoich partnerek?
Wiesz, jak mężczyźni nie lubią chodzenia z nami na sklepy i słuchania codziennego narzekania, że nie mamy się w co ubrać. Jeśli powiesz mu, że po takiej analizie jego partnerka nie będzie wydawała pieniędzy na ubrania, których i tak nie będzie nosiła, zaoszczędzi czas i pieniądze na zakupach, a dodatkowo zawsze będzie pięknie wyglądać – każdy facet się tym zainteresuje.
A może masz VIP klientki – które są Twoimi stałymi, lojalnymi klientkami i chciałabyś w jakiś sposób podziękować im za ich lojalność? Wyjątkowym sposobem jest zorganizowanie dla nich wieczorku kosmetycznego, możesz również na niego zaprosić potencjalne klientki oraz poprosić swoje VIP klientki, aby zaprosiły swoje przyjaciółki, kobiety z rodziny, sąsiadki.
Na takim wieczorku możesz opowiedzieć klientkom o kolorach, o analizie kolorystycznej, o tym jak łączyć kolory. Zwróć uwagę ile korzyści zyskujesz za pomocą wprowadzenia nowej usługi.
Całuje Paulina