Baza Wiedzy Kolorystki
Często podczas moich rozmów z kursantkami słyszę stwierdzenia, iż analiza kolorystyczna jest usługą premium, na którą nie każdego stać i skorzystają z niej tylko wybrane kobiety. Nie zawsze wśród swojego otoczenia mają klientki, które stać na takie luksusowe usługi. Ja się z tym wszystkim jednocześnie zgadzam i nie zgadzam.
Czytaj dalej...Gdy opadną już emocje po ślubnych sobotnich maratonach, w kasie jest coraz mniej pieniędzy, a opłaty utrzymania firmy nie maleją. Wówczas większość salonów kosmetycznych, w ataku desperacji rzuca coraz to większymi promocjami, marząc o tym, że klienta przyciągnie -70% i z chęcią skorzysta z naszej oferty. A czy nam wyjdzie to ma zdrowie?
Czytaj dalej...Przez wiele lat prowadziłam szkolenia z wizażu, spotykając jednocześnie na mojej drodze wiele wizażystek. Gdy dzieliłam się z nimi moją historią i opowiadałam o moim biznesie, to często wizażystki pytały mnie czy powinny znać analizę kolorystyczną i jakie korzyści zyskają, jeśli wprowadzą analizę kolorystyczną do swojej oferty.
Czytaj dalej...Dzisiaj postanowiłam nie tylko umieścić motywacyjny post, ale napisać również dłuższy artykuł o tym, jak to bywa z moją motywacją na co dzień, dlatego będzie bardzo osobiście. Ogólnie należę do osób bardzo pozytywnych i nie usiedzę w domu na kanapie, ponieważ cały czas mnie nosi, cały czas coś robię.
Czytaj dalej...Często pytacie mnie, w jaki sposób zaplanować wydatki, jakie szkolenia czy narzędzia wybrać? Pytacie, jaki potrzebujecie budżet na start? Oczywiście w ramach naszego kursu „ Biznes kolorystki”, te kwestie finansowe będziemy dokładnie omawiać, ale w tym artykule postaram się zwrócić uwagę na najważniejsze koszty.
Czytaj dalej...Dzisiaj opowiem Ci o dość kontrowersyjnym temacie jakim jest moje spojrzenie na analizę kolorystyczną. Za pomocą tego artykułu postaram się pomóc tym z Was, które boją się zacząć pracować jako kolorystki, czują się niepewnie i obawiają się o to, czy dadzą radę prawidłowo określić typ urody swojej klientki. Zacznę od tego, że nie musisz być specjalistą, aby pomóc kobietom odnaleźć ich idealne kolory.
Czytaj dalej...